På jobbet

Sitter på jobbet & har rast.. Sörplar i mig varm choklad för att stilla hungern lite. Maja bjuder på mat ikväll tills jag kommer hem. Hemlig rätt, undra vad det blir? Blir det fisk så dödar jag henne! :p

Annars då? Ledig hela dagen imorgon, försöka få iordning det sista i lägenheten för sen sticker jag & Maja till Sollefteå över helgen. Ska bli så himla skönt att åka ut i skogen & koppla av nu efter flytt & allt!

Ska slänga upp bilder imorgon på nya lägenheten. Förstår att ni är rätt nyfikna på hur det ser ut? :)

Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: Maja

Skog å skog:p Säkert större än Ludvika å de bor typ mitt i stan xD

2011-02-18 @ 15:11:48
URL: http://frokenmmm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0