Byebye Bergsgatan

Då har jag hämtat alla mina grejer på Bergsgatan. Är lite saker jag glömt som jag kommer på nu i efterhand, men de får fan vara. Köper nytt istället.
Har precis bjudit Maja på pannkakor. Lunchdejt med Cocacola i vinglas (jag har inte packat upp de vanliga glasen) Haha. Maja fann det rätt roligt. Alexander har tjatat om pannkakor i flera veckor, så även han blev glad att få några :)

Nu samlar vi lite krafter & ska snart åka ut till Birsta för att göra Ikea, Elgiganten, MediaMarkt & lite allt möjligt.

Jag är glad. Jag känner mig lycklig. På riktigt.


Maja & Pontus igår





Gamla lägenheten..



Nya lägenheten i natt när jag höll på. Nu är det lite finare :)
Kommer kort sen när jag fått iordning allt!



Puss på er på alla hjärtans dag förresten!

Kommentarer
Postat av: Maja

Vad sägs om en pannkaka ikväll ;)?

2011-02-15 @ 16:05:39
URL: http://frokenmmm.blogg.se/
Postat av: Yasmine

Jag och Sonny funderar på att komma upp nästa månad :)

2011-02-16 @ 11:43:37
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0