Vet ni?

Hahaha, snacka om att jag blev chockad när jag kom hem från jobbet igår! Min ena fönsterruta hade spruckit! Vet inte om nåt flugit in i den eller om nåt annat orsakat det, men la iallafall en felanmälan på HSB's hemsida & de var där idag & kollade. Fick sms om att rutan kommer bli bytt. Inget snack om saken. Jag tackar gudarna för att vi bytte hyresvärd, för nu händer det saker iallafall! Ska lägga felanmälan om tvättstugan ikväll också. Nu jävlar ska det hända saker! :)

Annars då? Sitter på jobbet, for ner hit direkt efter skolan. Hade genomgång av den globala ekonomin & jag är helt slut i huvudet. Har tre timmar kvar på jobbet, sen hem, göra mig nå mat & PLUGGA. STORA BOKSTÄVER. Fan, ligger efter ett kapitel nu. Tur att jag har hela helgen på mig att ta igen allt. Jobbar nästa helg, så måste plugga in allt innan.

Galet mycket att hålla reda på nu i mitt liv, men det är så det ska vara! Inte en eller två, utan tio bollar i luften - hela tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0