Bingo

Här i Dalarna finns det något som heter bilbingo, jag har själv aldrig provat, men har många vänner som varit iväg på det. Det verkar hur kul som helst, även om det kanske är lite segt ibland. Sen är det ju bara ett plus ifall man skulle vinna någonting! En vän till mig som heter Sara vet jag vann storvinsten på 2000 kronor när hon var där för några veckor sedan. Hur kul är inte det? Karin var också iväg en gång, men hon sa att det inte riktigt var hennes grej, haha!  Min faster som precis har flyttat hit till Ludvika brukar också spela bingo. När jag var liten ville jag alltid följa med till bingohallen, men fick aldrig för att de rökte där inne.

Nu kan man spela på nätet också, kanske inte samma spänning, men det är värt att prova i alla fall!

Finns ju tusentals olika sätt att spela bingo på, kobingo, hönsbingo, bilbingo, you name it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0