Vilken kväll!

Hallå gott folk! Jag lever, oh, jag lever!
Var med Pontus & Andreas på Kårhuset igår. Mycket trevligt måste jag säga & vilka diskussioner vi hade! Allt från kvantfysik till komiker till Bermuda-triangeln. Ja, man kan prata om  mycket & komma fram till väldigt konstiga slutsatser när man är påverkad av alkohol. Pontus blev lite överförfriskad och gick hem kring halv-två tiden.. Jag, Andreas & Ali gick då till Memento & röjde lite.
Fick nattsällskap & somnade inte förrän åtta i morse, så lite död är jag måste jag säga. Men det är skönt att vakna upp en söndagmorgon, med en hand i min, krypa lite tätare intill, dra sig lite mer & veta att man inte har några "måsten" under dagen.. Bjöd på frukost på sängen & kröp sedan ner igen & bara lyssnade på musik & fick "bara vara".. En sån där helt perfekt söndag! Förflyttade oss till soffan & kollade på "Vem vet mest?" & hade tävling oss två sisemellan vem som visste mest :p Tack så mycket för idag kära du!

Johan knackade nyss på här & ville prata lite. Tog sällskap med honom till Hemköp. Köpte lite mer fransyska nu eftersom den fortfarande var på extrapris. Nu ska jag fortsätta plugga lite för att sedan "ladda upp" för en kväll i soffan framför "Taken" på fyran klockan nio. See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0