Underbara dag!

Trodde aldrig att jag skulle överleva lektionen i skolan, fyfan så tråkig den var! Läsa dumma jävla historier & sen diskutera utifrån de. Kul jul. Nej, fy sjutton! Tur att vi sedan fick med oss en uppgift hem & fick sluta tidigare! Åkte ut till Ikea & handlade ljus precis som jag sa tidigare idag & fick även med mig en ny orkidée. Mina jag har här hemma nu har inte riktigt mått bra efter flytten (flyttade då det var ca 20 minusgrader ute) så alla är på väg mot en långsam död tråkigt nog. Köpte även en till radda med skoförvaring. Har varit så jävla trött på att mina skor har legat nerpackade i kartonger & nu har jag fan bott här i två månader så idag fick de se ljus igen! Iallafall de skorna jag använder mest. Två banankartonger åker in i förrådet tills vidare tills jag ska bestämma mig om jag ska ha de kvar, sälja eller slänga..



Mycket nöjd Wictoria! Äntligen kan jag öppna garderoberna i hallen utan att de rasar ut grejer! Haha!

Nu ska jag sno ihop en pannkakssmet så att den får stå & jäsa & dra en rajd med dammsugarn här! Fick sån jävla energi av solen idag & har försökt lapa varje stråle som träffat mig! Wohooo!

Och på torsdag bär det av till Stockholm! Som jag har längtat! Åh, Karin & Matilda! Jag längtar ihjäl mig!!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0