Söndagsmys

Första inlägget från en dator på länge känns det som! Tog aldrig med mig datorn till Karin, så jag bloggade via iPhonen, vilket inte direkt är någon hit då jag måste blogga via HTML-läget.
Hade riktigt kul igår kväll i vilket fall, ska berätta allt senare! Dagen idag har spenderats i soffan till "Vem vet mest?"-maraton, som vanligt på söndagar känns det som. Pizza till lunch satt alldeles utmärkt! Tog mig sedan in till stan & mötte upp syrran. Kvällen har spenderats hemma hos henne, har sorterat, städat & ordnat här hemma. Mycket mys & prat. Hittat gamla saker & skrattat. Helt underbar söndag med andra ord! Nu sitter vi i köket & trycker i oss edamamebönor med flingsalt. Kryper sedan ner i sängen för mer systerprat innan vi sluter ögonen.

Har inte riktigt prioriterat bloggen under min vistelse i storstan & jag tror ni förstår. Vill kunna spendera alla minuter på allra bästa vis! Jag & syster träffas bara typ fyra gånger om året.. :(

Imorgon ska det bli superväder & det blir en dag på stan imorgon hade vi tänkt, eller tja, vi tar dagen som den kommer helt enkelt!

Hoppas ni haft en bra helg! God natt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0