Skärpning!

Jag är trött. Konstant trött. Har tagit en två-tre tupplurer sen vaktmästarna var här i morse & inte blir det bättre. Har tagit två koffeintabletter nu för att klara av att jobba ikväll. Ska inta lite föda nu för att förhoppningsvis återfå lite krafter. Ligger det nå virus kvar & lurar tro? Hoppas då fan inte det.

Taggar som fan inför Stockholm nästa helg! Åker redan tidigt på torsdagmorgonen, möter upp syster för middag & mys på eftermiddagen. På kvällen vankas det event & fest (utgång?). Fredagen möter jag upp Karin för lite mys & på lördagen är det fest & utgång! Karin ska fan få känna på att hon fyllt 20, det kan jag lova!

Helgen efter är det påsk & det är planerat att jag & Maja ska åka till Hemavan. Äntligen ska jag få se lite riktiga fjäll & den norra delen av vårat avlånga land! Ser fram emot den resan riktigt mycket då jag vet att det kommer vara första & förmodligen sista gången jag besöker något fjäll över huvudtaget :p

Sen är det påsklov hela veckan & ska försöka planera in ett besök i Ludvika den helgen också. Men ingenting är riktigt klart än, det beror på hur det blir att se ut med jobb & sånt.

Nej, nu ska jag sluta skriva. Dags att äta mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0