Pirr i magen

Det känns konstigt på något vis, trots att Yasmine är en av mina bästa vänner så är jag helt uppspelt att hon är på väg! Det känns helt annorlunda nu när de ska komma hit, till min fristad här i Sundsvall & bo hos mig i helgen. Det är inte riktigt samma grej när jag åker till Ludvika, för då känns ju allt "som vanligt"..
De har kommit typ halvvägs & antar att de inte är uppe förrän kring åtta. Excited!

Hänger på förrådet nu & planerar morgondagen. SÅS anordnar ju som sagt lite festligheter här imorgon så vi hoppas på fint väder, så då kommer nog kvällen bli allt annat än misslyckad! Får låna Saras mobila internet över helgen tills jag får mitt inkopplat. Underbart! Jag blir iallafall kontaktbar! :) Haha!

Kommentarer
Postat av: Yasmine

<3

2011-05-01 @ 23:39:10
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0