Men jösses!

Att jag inte har tänkt på det tidigare? Jag ska ju för fan bli faster om cirkus fyra veckor. Hur sjukt är inte det? Dock är inte Christoffer min biologiska bror, men ändå, han är ju en del av familjen.
En liten liten knodd som växer i Saras mage. Bara skrattade åt henne när jag var hem sist åt hur hon klagade över hur "fet" hon var, ändå hade hon många veckor kvar att gå då. Coolt.
Vet inte hur många jag känner nu som är på smällen. Är glad för deras skull om de nu känner för att redan sätta sig ner & bilda familj. Jag är dock inte redo för det än. Jag vill ha ett liv först. Ni såg ju som sagt mitt tidigare inlägg. Tror ni att det finns tid för en unge i mitt liv då? Haha. Nej, skämt åsido. Tjugo minuter kvar på jobbet, sen knalla hem & laga stuvade makaroner & köttbullar! JÄVLAR så gott det ska bli! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0