Måndag, åter måndag

Måndag idag & det var meningen att jag skulle åkt till skolan, men det blev inte så nu. Laddar upp inför ett pass jobb 15.30-20.30 istället. Har ont i nacken (fortfarande) och är trött, inte konstigt med tanke på helgen kanske...

Varför räcker inte tiden till? Varför är inte dygnen några timmar längre? Ni tycker kanske att jag planerar mina dagar helt fel, men det kan jag säga att jag inte gör. Jag har vänt & vridit på mina planeringar trehundra gånger, men ändå går ingenting ihop. Att studera 100% & jobba 30-40% samt att kunna ha någon form av fritid på sidan om är tufft. Sjukt tufft. Men jag är klar med datorkunskapen nu. Ska försöka bli klar med programhanteringen under nästa vecka. Bara jag tar mig ett par timmar till att göra alla uppgifter i ett kapitel & sen kunna passa in ett lektionstillfälle för att göra ett delprov. Ska kolla med min SYO om jag kan göra prövningar i ett par ämnen för att kunna "beta" av några, så det slipper bli så mycket i höst. Satt i helgen & kollade på lite kurser att läsa till hösten & det lutar väl åt lite programmering & webdesign & sånt. Bra att ha i bagaget om det blir universitet tills nästa vår.

Nog om det. Nu lär jag promenera till jobbet! Hörs sen! :)

Slänger in en låt som är en sån där som man heller inte kan tröttna på!

Madrugada feat. Ane Brun - Lift me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0