Lill-lördag!

Hallå gott folk! Har ni lika fint väder som jag har det här i Sundsvall idag? Inte så varmt i skuggan, men solen värmer som fan! Har hunnit med så mycket idag & än har dagen knappt börjat. Har postat brev, lämnat tillbaka böcker på bibblan, lånat nya, varit i skolan & planerat prov, pratat med lärare, varit ut till Birsta, varit på Ikea, varit in på banken, shoppat lite på H&M & så.. Även handlat mat & resesnacks till imorgon. Och klockan är inte ens halv fyra? Kanske inte behöver två osynliga år ändå? Haha!
Precis kommit hem & ska plugga en sväng nu, sen packa imorgon morgondagens avresa. Resten av dagen ska jag inte göra någonting, eller jo, bara precis det jag känner för! :)

Nog för att jag är på Ikea säkert en gång i veckan (den här veckan 2 ggr) så har jag ganska stor koll på det där varuhuset & börjar hitta där ganska bra, om man säger så. Därför kan jag upptäcka nyheter lite lättare. Föll pladask för dessa söta krukor de fått fram nu. Synd nog har jag precis bytt ut alla krukor jag har så alla går i samma serie..



Och jag märkte även av min förkärlek till New York & Manhattan när de fått in denna, helt underbara tavla. Hjärtat slog en volt & ett ha-begär bubblade upp inom mig när jag såg den! Jag ska ha en sån på min vägg här hemma & därmed basta. Hur vacker är den inte? :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0