Inget krångel

Tänk vad lätt livet kan bli när saker & ting flyter på som de ska? Fem helt underbara timmar på jobbet idag må jag säga. Att vända kunder som skriker & skäller till att få dem att skratta & tacka för samtalet är bland det bästa med det här jobbet. Även folk som uppskattar de där småsakerna, tipsen jag ger dem.. Jag har sagt att jag aldrig skulle sitta i telefonen, men sånna här dagar gör att jag faktiskt ångrar att jag ens yttrade de orden!

Alltså; en mycket bra dag på jobbet, åt kvällsmat & kollade på CSI när jag kom hem, nu tänkte jag plugga lite, skicka in lite arbeten & göra lite programhantering. Ska försöka pallra mig till skolan imorgon också tänkte jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0