Grattis Karin!

Nej, idag är ingen vanlig dag, för idag är det Karins 20-års dag!
Karin som jag har känt sen sjunde klass på högstadiet har jag delat många skratt & tårar med. Många ögonblick, många händelser, många situationer som jag aldrig kommer glömma. Karin följde med mig, mamma & Peter på husvagnssemester till Göteborg en sommar. Lägger inte upp några bilder därifrån, haha. Var även i Stockholm en sommar, Grönan, TheVoice-festivalen, ja, hela köret. Alla fester, alla sleep-overs, alla hemligheter, alla skratt. Nätterna i tält. Åh, det känns nästan som att vara kär när man tänker tillbaka vilket fotavtryck hon har lämnat i mitt liv! Fyllorna i Nås, festerna i Marnäs, gömstället i Gräsberg, jag kan fortsätta i evigheter...

Hon är en del av mig helt enkelt.















Behövs inga mer bilder för att beskriva oss två. Det finns tusentals fler sparade på 30 back-uper, minst hälften av de består av riktigt härliga (läs=hemska) miner. Med Karin har man aldrig tråkigt!

Och i helgen åker jag till detta avlånga lands huvudstad där hon för tillfället bor & firar henne! Vi ska göra Stureplan osäkert & hon ska få känna på att hon fyllt 20 år på riktigt!

Hoppas du haft en bra dag idag, trots att du har fått lov att jobba.
Till helgen syns vi, älskade vän!
Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0