God morgon!

Eller nja, jag har varit vaken sen åtta faktiskt. Kollat på tv & bara tagit det lugnt. Har liksom ingenting att städa här hemma & tvätta skulle jag inte hinna göra innan jag åker till skolan. Tycker inte om att ha sånna maskiner på som kan ta eld hur som helst. Är lite smått rädd för bränder nu när brandlarmet gått så många gånger den senaste veckan, även om det bara har varit falsklarm.. Jag tvättar i helgen istället!

Tänkte ni skulle få se hur håret ser ut nu, men jag lyckas inte få någon bra bild, för längst ner ser håret ut att vara orange. Dock är hela håret typ "guldblond" för att få en grund nu när jag ska börja göra slingor. Nu ser jag ut som folk iallafall & vågar ta mig ut utan att dra till mig tusentals blickar, haha! :)



Kilar till skolan & har en lektion rättskunskap & förhoppningsvis gör ett prov efter det. Hemma kring 16-17 igen!
Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0