Glad Påsk!

Hallå på er! Tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg såhär på påskafton & allt. Glad påsk på er! Här i Hemavan har jag haft en lite udda påskafton må jag säga. Inte en skinka eller prinskorv så långt ögat kan nå! Istället har det blivit ett par timmar i backen & middag på en italiensk resturang! Nog sitter det kvar i kroppen hur man åker bräda, trots att jag inte åkt på säkert fem år. Och middagen var bland det godaste jag ätit i hela mitt liv! Värt varenda krona!

Nu håller vi på & gör oss i ordning & ska ut på nattklubben här. Det var så sjukt mycket folk på afterskin, så det blir nog rätt mycket ös ikväll också! Imorgon ska vi bubbla, spela biljard & bara ta det lugnt. Kanske ett åk eller två om vi orkar. Kommer nog ha tillräckligt med träningsvärk efter dagens åk!

Nu vet ni att jag lever iallafall! Hoppas ni får en bra helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0