Fixa & dona

Vilken dag det har varit & den har bara börjat! Herregud!
Trodde för det första att jag aldrig skulle komma upp i morse, eftersom mitt alarm på mobilen har varit helt konstigt, men det ringde iallafall. Snoozade i 1,5 underbart sköna timmar! Somnade aldrig igår, men var ändå rätt pigg. Frukost, drog på mig kläder & solbrillorna & knatade till bussen. Skolan på förmiddagen, prov, planering, diskussioner & ja, jisses. Börjar få allt på banan igen. Planerat slutprov i DK nästa vecka, kör ILA alla slutprov & går direkt in på ILB. Programhanteringen tar lite längre tid, så den får jag fortsätta med ända till sommarlovet.
Lämnade även in alla uppgifter i religionen, så där är jag i fas igen. Hur skönt som helst!
Har även missat ett prov i rättskunskap, så jag tänkte göra det imorgon efter lektionen, om det går. Så jag kommer i fas där med.

Fan, det här ser bra ut! Har även hunnit med en promenad i det riktigt härliga vårvädret vi har här i Sundsvall idag. Helt jävla underbart att bara strosa runt med solens strålar som bränner sådär härligt! Nu längtar man bara tills gräsmattorna är torra så man kan sitta utomhus. Såg dessutom att Coffee House har börjat ställa ut sin uteservering. Asnajs!

Nejnej, lite lunch, lite träning, städning, plugg. Har hela dagen planerad! Tjingaling!
Bjuder på dagens mest spelade:


Kommentarer
Postat av: Sasha

Jag älskar att snooza :D

2011-04-06 @ 12:07:59
URL: http://sashas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0