Bilder från helgen

Då tänkte jag göra ett försök till att ladda upp bilder från i helgen. Jag & Maja summerar det så att när det har blivit lite kort under ett tillfälle, det är då man haft som roligast & därför inte haft tid att knäppa kort. Jag tycker det låter ganska vettigt. Här är ett par iallafall :)



Varning för renar & där stod de! Vilda renar mitt i vägen!



På vägen upp



Signe i backen. Majas brorsdotter



Sitter mitt i backen vid ett café & solar.



Utiskten från caféet.



Ner för backen...



Afterski i solen!



Maja sippar öl :)



Fullt ös!



Godaste jävla middagen jag ätit på många herrans år! Lammstek med tryffelskum & nån krämig lasange. Fy satan vad gott det var! Det liksom smälte i munnen... Mjums!



Och självklart en Cosmopolitan ;)



Maja på nattklubben!



Hallon/Lax-shots ;)



Vi spelade biljard...



Åt deserter...

Ja, ni förstår nog att jag hade en skön helg? Brunbränd i ansiktet vilket resulterade i att jag flagnar på näsan nu, haha! Nu har jag iallafall varit i fjällen, sett vilda renar, träffat massa norrmänn, ätit underbart god mat med trevligt sällskap, haft träningsvärk i 80% av kroppen efter två timmar på snowboarden (?!)

Tack Maja för en helgrym helg! ♥

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Renar :D Det gillar vi! Tummen upp!

Jag har aldrig sett renar :) Bara tama :)

2011-04-28 @ 10:15:13
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/
Postat av: Maja

2011-04-28 @ 19:22:35
URL: http://froke
Postat av: Maja

Tack själv :)

2011-04-28 @ 19:23:08
URL: http://frokenmmm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0