Beslutsångest

Blev inte riktigt I am number four, vi kunde helt enkelt inte komma överens. Jag & Maja ville se den, men killarna ville se Sucker Punch, så vi skippade båda & såg filmen True Grit istället. Ingen höjdarfilm direkt, men den var bra, det var den! Lite biomys såhär en fredagskväll satt inte helt fel! Jag är dötrött nu egentligen, men tror jag ska tvätta en maskin & se en film. Sov trots allt länge idag, så kommer nog inte kunna sova även om jag försöker...

Just ja! Slingade ju håret idag också! Kan visa er imorgon hur det blev att se ut! Går inte att knäppa kort om jag inte har dagsljus. Orkar inte rota fram digitalkameran, så ni får helt enkelt vänta till imorgon :p



Betyg: 2/5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0