Underbara Sundsvall!

Trots att jag absolut inte ville gå ur sängen i morse, så gjorde jag det iallafall, riktade inte blicken in mot datarummet, utan undvek det så gott det gick. Jag åt frukost & gav hundarna lite skinka, så de blev helt överlyckliga. Träffade Sofie ute på trappen & pratade lite med henne. Missade bussen, men här i storstan fick jag bara vänta cirka 8 minuter på en ny. UNDERBART. Hade det varit i Ludvika hade jag fått vänta säkert en timme. Kommer till skolan, då har de redan haft seminarium, så jag satte mig ensam med läraren & pratade. Nu sitter jag här & arbetar för mig själv i lugn & ro, sjukt skönt! Ska försöka bli klar med romarna, så jag kan lägga det åt sidan. Nu går vi in på medeltiden. Lite intressant med vikingar & sånt där. Ska diskutera om det verkligen var "den mörka tiden", eller om det kom ut något positivt under denna tid? Någon som har något tips är så välkommen med förslag!

Just ja, arbetsförmedlingen ringde mig nyss också. Snacka om trevliga! Ska dit om typ två veckor & prata lite med de & göra en uppdatering av min situation. Får se om jag lyckats hitta något jobb innan dess, vore ju super isf!



Alexandra, på resan upp igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0