Myyyys

Har försökt blogga flera gånger under kvällen, men andra saker har kommit i vägen. När jag skule gå ifrån Pontus på kvällningen, så följde han med hem. Slog oss ner i soffan med en varsin öl & såg matchen Timrå-Frölunda. Lite politik & valdiskussion också såhär inför valdagen. Dock måste jag gå & rösta imorgon redan eftersom jag inte kan ta mig till Dalarna & rösta i min "ordinarie" vallokal. För att nötterna på valmyndigheterna sammanställer statistiken redan den 20:e augusti så var jag ju folkbokförd i Ludvika vid den tidpunkten. Gud vad de ska krångla till det! Fick mitt röstkort på mejlen idag, men jag måste skriva ut det & klantig som jag är så lämnade jag skrivaren i gamla lägenheten. Lösningen är att jag måste åka till biblioteket imorgon & skriva ut det innan jag går och röstar. Fan så omständigt det ska vara med val..

Ska fortsätta se på Volbeat-DVDn nu. Ska boka biljetter i veckan, sen har vi något att se fram emot. Åh, det pirrar i hela kroppen. Att de klämmer in en & en annan gammal goding på konserten skulle inte heller sitta fel :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0