JIPPIE YAY !

Åh, jag är så glad nu! Allt har änligen löst sig med skolan! Satt & pratade med SYVen i nästan 40 minuter. Hon sprang iväg & letade efter papper, sprang & pratade med människor. Så nu äntligen är allt fixat! Matten börjar redan i eftermiddag! Woho!
Sen ska jag läsa MIBAS, Naturkunskap & Historia. Kanske data också, men hon skulle kolla upp det. Rapportera till CSN skulle hon också göra. Fint med lite pengar :)
Var in på Meknomen här borta i Nacksta nu också, men jag skulle ringa på eftermiddagen & kolla igen eftersom deras AC inte var där. Får hålla tummarna nu, annars åker jag ut till Birsta!

Nu ska jag ta mig lite frukost, sen bara slappa tills lunch så jag ska hämta Sandra vid skolan. Sen är det dags för mig att ha introduktion i matematik. Den du! ;)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0