Hundtricket?

Hade sån jävla mensvärk så jag gick hem tidigare från matten. Märkte dock att kunskaperna satt långt bak i huvudet, men jag lyckades gräva fram de iallafall! Har gjort upp en plan, hur jag ska hinna med allt nu. Hoppas jag håller mig till den bara! Åkte hem, åt lite mat, bäddade sedan ner mig i soffan & såg Hundtricket. Haha, vet inte ens om jag ska kommentera den filmen. Bra iaf - bra avslut på denna dag. Väljer att plugga hemifrån imorgon för magen värker fortfarande. Har kommit rätt långt i historian, så Lena blir nog inte arg på mig :) - Kan ju tillägga att jag går på flex, så jag får välja hemstudier om jag vill!

Nej, dags att bädda sängen nu, sen krypa ner :)
God natt med er! ♥

And history books forgot about us
And the bible didn't mention us, not even once

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0