Helt slut i huvudet

Jag har intagit så mycket information & kunskaper idag, så jag har helt ont i huvudet. Jag är helt slut! Var riktigt trevligt på Naturkunskapen också. Gick igenom lite, sen fick vi ge oss ut i naturen & kolla på lite löv, barr & sånt. Låter löjligt, men vi hade riktigt kul! Gruppen jag hamnade i är riktigt härlig! Jobbigt med lektioner på tre timmar, men jävlar vad grejer man lär sig! :)
Måste verkligen samla mig nu. Tur att jag har två lediga dagar nu. Ska göra i ordning lite kvällsmat, sen slå på en film. Känns som en riktigt bra idé! :)


Kommentarer
Postat av: Torkeloline

Great Site thanks

2011-06-27 @ 07:46:34
URL: http://torkeloline.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0