Härlig dag i Härnösand

Tog en rejäl, behövlig sovmorgon idag! Fastnade vid en film igår kväll. Snuskigt bra!! Väcktes av att alla mina sambos stod & skrek åt mig att gå upp, haha. Åt en snabb frukost, sen bar det av mot Härnösand. In på DollarStore & gjorde massa fynd! Älskar att de har DollarStore här uppe också, kanske inte lika stort, men kändes som om de hade mer grejer än i Ludvika.
Vi åkte in till centrum & gick på bolaget & unnade oss en lunch på Big Boy. Jag hade läst fel på Burger King's hemsida. Det var i Örnsköldsvik BK låg. Fett besviken jag blev nu! Ska fan skriva till huvudkontoret att de ska bygga en resturang i Sundsvall. Det vore LYCKA. Haha, nej, nu ska vi inte vara sånna..



Sandra i bilen på vägen dit



Härnösand är rätt fint också :)



Mina älskade sambos! ♥



Big Boy - sjukt god mat!

Sådär ja, nu sitter vi & läser igenom spelreglerna. Ska försöka oss på Alfapet, så jag sitter här med NE.se i högsta hugg för att vi inte ska slå ihjäl varandra! Haha. Ölen är öppnad - nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0