Gud vad slut jag är!

Har gått som en zombie hela kvällen sen jag kom hem från skolan. Fattar ingenting vad jag håller på med! Har iallafall duschat Theodor & mig själv. Ska faktiskt krypa ner i sängen nu redan, men det blir till en film. Är ju ledig imorgon, så då gör det inget om man är uppe lite längre faktiskt. Frågan är ju bara om jag verkligen orkar det? Haha

Nej, jag följer inte Idol, är inte intresserad av det heller, men jag antar att det kommer spenderas en & annan fredag framför tvn med S&K iallafall. Nu på fredag ska vi dock ut & äta hela gänget om allt går enligt planerna! På lördag fyller Sandra hela 20 år & då blir det lite partaj här på Bergsgatan :)

God natt med er nu iallafall, vi hörs framåt lunch imorgon!
Puss & kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0