Gårdagen på Railway Saloon

Jag, Sandra, Kevin, Daniella, John, Stefan & Jens tog taxin ner till Railway Saloon & åt den smaskigaste måltiden på länge. Beställde in ölkannor också, häftigt! Hade riktigt trevlig middag & hälsade Sandras tonår adjö! Vi ringde taxin igen & for hemåt för att mysa ner oss med lite familjespel. Hur mysigt som helst! Mycket skratt & många frågetecken, men det fullbordade min fredag till max! Efter ett tag blev ett par av oss trötta & gick & la sig. Jag, Jens & Stefan gick upp till mig & kollade på film. Killarna gick ner & la sig efter halva filmen, haha. Jag var vaken ända till halv fyra på nåt vänster?



John, Daniella & Sandra



Kevin, Jens & Stefan



I väntan på taxin hem



Geni på hög nivå!



Sandra läser frågor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0