Förlåt!

Jag ber om ursäkt för igår. Inlägget jag skrev på morgonen la jag tydligen aldrig ut, så det kom ut igår kväll. De här dagarna har varit helt super! Var ner på stan & fikade igår, hem, myste i soffan såg film efter film efter film. Åkte ner på stan & åt på Resturang Viktoria & hade det riktigt mysigt. Sen blev det prat i soffan nere hos Sandra & Kevin & en film till innan läggdags såklart.
Nu är jag vaken, ska alldeles strax börja åka till Dalarna för att spendera helgen där. Ska på begravning kl. 13.30, och sen iväg & röja ur lägenheten (den gamla alltså) så jag blir av med den. Tänka sig, då har jag ingenting kvar i Ludvika att göra! Tjoho!

Nej, bråttom nu! Byebye, hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0