En hel dag utan att titta in här

Trots en relativt lugn dag har jag knappt haft tid att ens titta in här. En snabb titt på FB via mobilen medans Sandra åt sina kötbullar på Ikea i morse, annars nada.
Ja, där avslöjade jag en sak jag gjort idag. Varit på Ikea, två gånger till & med. Handlat massa nytt & fint idag! Ni ska få se imorgon! Nu har dalfolket nyss anlänt, så vi alla har ätit lite kvällsmat. Dags att se ett avsnitt Andra Avenyn, sen krypa till kojs. (Har börjat se om serien från början) Tre timmars föreläsning om "Jack the ripper" imorgon. "Kul"? Det lär jag iallafall rapportera för er efteråt.

Imorgon kväll ska hela gänget ut & äta, värma upp lite inför Sandras födelsedag på lördag! Ska bli så kul! Funderar på ett gå & klippa mig imorgon också.. Eller nej, det får vänta. Måste veta hur fan jag ska ha håret också? Klippas ska det, men hur?

Nej, nu snurrar det för mycket i huvudet. God natt med er!
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0