Dags för plugg!

Vaknade faktiskt i tid idag, men dock ett ganska otrevligt uppvaknande. Theodor stod & skällde för han var så förbannat skitnödig, så det var bara att slänga på sig morgonrocken & tar en promenad med honom runt huset. Upp & åt mig en stadig frukost, sen har jag & Sandra setat & diskuterat politik på förmiddagen. Tog en dusch med Theodor nyss också, nu är vi båda rena :)
Nu ska jag krypa ner i soffan & plugga lite matte tänkte jag. Är så sugen på att plugga lite historia, men det får vänta tills ikväll efter lektionen :)

Bloggen kommer i andra hand idag. Har antagligen internet ikväll när jag kommer hem från skolan också. Då jävlar ska det bloggas! Mjauuuuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0