Då var det dags

Nu är klockan mycket & det är dags att slå igen locken för mina två blåa. Har kommit underfund med en massa saker idag, tror verkligen vissa saker börjar gå upp för mig nu. Bearbetningen har tagit lång tid, men det är dags att släppa & gå vidare. Jag tänker verkligen för mycket, det erkänner jag, men det kan faktiskt vara bra ibland. Bearbeta tankarna & få bukt på allt, placera allt rätt & sålla ut det som inte är bra. Det är mitt resonemang iallafall.

Nog struntprat, nu ska jag sova! Upp imorgon & köpa betong & grejer åt pappa. Sen hjälpa de att städa här hemma, det vankas fest för Lisa som fyller år imorgon (idag)..

Hej hopp & god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0