Bänkat mig i soffan

Kom till stan i lagom tid vid lunch. Träffade pappa & skjutsade ut honom till Sörvik så jag fick ta bilen. In på Ludvika Hem & lämnade in nycklarna, ner till jobbet & pratade lite med alla där. Pratade om lördagen, om hur vi gör med allt. Avresa kring sju från stan - huvaligen! Åkte sedan till Smedjebacken hem till Emil en stund, han hade fått sin nya Iphone & var helt överlycklig! :) Min är snart på g den med.. Tommy & Micke kom förbi hemma hos Emil också så man fick säga hej till de, trevligt!
Åkte sedan till stan, träffade på Karin & tjålade lite med henne! Det var längesedan! Mötte sedan upp Yasmine, Sonny, Fia & Emelie & tog en repa på stan. Nu sitter jag hemma hos pappa i soffan & kikar på Idol. Har precis ätit så jag är proppmätt. Huvudvärk har jag också, ont i halsen & ont i näsan. Bara det släpper tills på lördag, eller.. Det är vilket som - jag åker ändå!

Vi hörs sen, Idol nu, sen blir det nog en sväng till stan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0