Trött & mätt

Tog med mig Theodor ut på en jävla promenad nu på eftermiddagen. Var ända bort till Statoil på Norrmalm & vände. Theodor är inte van med trafiken och så mycket människor, så han irrade mest omkring. Lite halvdrygt sådär, men man får hoppas han lär sig. När jag kom hem lagade jag världens måltid, så nu har jag sån paltkoma så jag vet knappt vad jag heter! Men inte fan kan jag lata för det för nu ska jag fortsätta städa lite, känns som om det aldrig tar slut, men det gör det ju! Ser ju framsteg redan nu!

Just ja - Tradera-auktioner. Klicka här för att se vad jag har ute!

Kommentarer
Postat av: sebastian

nice blogg du har:) ha en fortsatt trevlig kväll!

2010-10-06 @ 18:56:49
URL: http://jagvetefan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0