Sitter på X2000

Så, nu har tåget precis avgått från Gävle station & jag har riktigt internet igen. Fan, det är riktigt nice med första klass ;) Tänkte berätta lite om gårdagen.. Började med att Micke, Mattias & Kim hämtade upp mig hos mamma kring halv åtta, vi åkte vidare till Söderbärke & plockade upp Ida, sen bar det av ner mot Mantorp. Resan tog sjukt lång tid, men kul hade vi. Kom ner kring lunch & hade precis missat Camaro Cup, så vi fick aldrig se våra rosa bilar på banan synd nog, men vi såg de när de kom inåkande på depån & gick & tog lite kort i Mekonomens tält. Ska slänga upp bilder sen när jag kommer hem på våra rosa bilar, så ska ni få se vad fina de är! :)
Gick iallafall & fick lite lunch & satte oss på läktarna, finalen av STCC drog igång & första kurvan, första varvet så small det. Tre bilar var ur tävlingen på en gång.. Stackare. Men snacka om adrenalinklick att sitta på läktaren bara, men vill ju bara hoppa i en bil & köra själv. Förstå känslan?!
Träffade Mr. X också, mycket mycket trevligt & Ida tyckte det tog lite för lång tid, så hon ringde & efterlyste mig ;)
Det blev kallt rätt fort, så vi drog oss hemåt kring halv fyra tiden, men resan hem tog ännu längre tid, då vi stannade lite varstans & lekte lekar & skrattade tills vi kiknade allihopa. Oförglömlig resa!

STORT TACK till Kim, Ida, Mattias & Michael!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0