Oj, vilken helg!

Det har varit så himla härligt att ha halva familjen här i helgen! Kunde faktiskt inte ha blivit bättre! Synd nog är resan hem för de så lång, så de fick åka tidigt idag. Det blev middag på Oscar igår & jag syrran stannade kvar till klockan nästan blev tre. Vi gick & åt lite nattmat & tog sedan taxin hem.
Jag samanfattar i lite bilder:



Vid middagen i fredags



Jag bjöd på ungsstekt fläskfilé med potatisgratäng & vitlöksbaguetter!



Vi bänkade oss i soffan framför Idol med ett par glas alkohol :)



Första besöket på systemet :D



Peter & mamma på Oscar :)



Jag fick mig en underbart god Cosmopolitan! :D



Och en South Side ...



När dansgolvet & det stora baren hade öppnat, så slog jag & syrran på stort :D



Och idag blev det lite födelsedagsfika innan de åkte hem :)

Fick förresten en sån där kub-almanacka jag ville ha också! En sån här:



Sådär, nu ska jag ta hundarna ut på en promenad, sen ska det bli lite mys i soffan med nån film tänkte jag.
Någon som har något tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0