Morsning söndag!

Gud vad jag sov länge idag! Mår nästan lite dåligt över det.. Men hundarna fick sova länge också, det mådde de nog bara bra av! Har städat av lite nere, ätit lite lunch, nu ska jag ta tag i min övervåning här. Jag får ett sammanbrott på mina saker snart! Måste typ ha nån jävla gårdsloppis här eller nåt för det här funkar inte länge till! Tur att några kartonger försvinner när pappa kommer upp. Han hade skickat med några kartonger som inte alls var mina, haha :)

Sandra & Kevin åker strax från Ludvika, så de kommer snart hem! Eller.. Snart & snart? Ikväll någon gång blir det väl?

Förresten, jag har gått & blivit beroende av "hänga gubbe" i min Ipone. Ligger #6 i världen idag! #9 igår! Den ni ;)





(Har plasten på baksidan kvar som täcker kameralinsen, därför ser det ut som det är skitdålig kvalité på bilderna..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0