Kolla in det här!

Satt och klickade runt lite här och kom in på denna sida med cykelhjälmar! Hur coola är inte dessa? De ser ju ut som hattar eller kepsar! (Bortsett från snörena då, men vem tänker på de när hjälmen väl sitter på?) Vem som helst kan ju ha på sig en snygg hjälm nu! Alla cykelhjälmar behöver faktiskt inte se ut som skit! Kommer ju ihåg så väl när man var liten och morsan tvingade på en cykelhjälmen ända tills man fyllde femton. Någongång i den vevan, ett par år innan jag skulle fylla just 15 år så kom ju lagen att alla under 15 år måste ha hjälm. Jag höll på att bli tokig! Men nu kanske det inte är lika töntigt att ha hjälm? Det är faktiskt en ganska billig livförsäkring om någonting nu skulle hända! Så tänker jag med bilbältet nu också när jag kör bil!
Kolla in dessa två: (Klicka på bilderna för att komma till shoppen)




Detta är ju hur kreativt som helst! Jag beundrar människorna som kom på det här! Det är verkligen riktigt smart! Och snyggt!
Funderar ju på att köpa en själv eftersom det blir mycket cyklande nu när jag sålt bilen...

Sidan heter Hepphepp.se och klicka här för att komma dit!

Kommentarer
Postat av: julia

vilken fin header :)

2010-10-08 @ 14:32:28
URL: http://juliaadavidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0