Jaha, men annars då?

Ja, annars då? Har haft lite myskväll med mina kära sambos i soffan. Kevin har tittat på fotboll, Sandra & jag har setat vid varsin dator & jag har faktiskt sökt fyra jobb redan nu! Visst är jag duktig? :)
Nu hoppas jag verkligen på ett jobb SNART. Måste verkligen! Klarar mig ju inte utan ett jobb! Tycker verkligen synd om alla stackars jävlar som är arbetslösa där ute! Jag hade aldrig tidigare i livet varit arbetslös förrän nu, & jag måste faktiskt medge att känslan är ganska hemsk! Fy fan alltså...



Har myst ner mig i en stor tjocktröja nu & ska läsa lite historia. Kan vara bra det också? Förstå lite.. Kunna lite. Jisses. Eller bara sova? Sandra har lovat att väcka mig tidigt imorgon. Ajajfan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0