Jag är utmanad!

Jag har fått en inbjudan från Yasmine till Blogg Award och det innerbär att jag ska berätta 7 små hemligheter om mig själv och sedan skicka det vidare till två andra personer. Mina två personer som jag väljer som ska få vara med är Sandra och Jonas.

Jag tror inte ens att jag har sju hemligheter som jag tänker dela med mig av.. Men jag gör ett försök:

  • Jag har aldrig nyttjat narkotikaklassade droger, kommer heller aldrig göra.
  • När jag gick ut nian första gången, gick jag bara ut med 40 poäng.
  • Jag har stort fotografikskt och nummeriskt minne.
  • Jag rymde till Grekland som 15 åring & stannade i tre månader.
  • Jag bryr mig ibland för mycket(?) om mina nära & kära.
  • Jag hatar att vara onykter.
  • Jag föddes med stavningen Viktoria, ändrade till Wictoria i april år 2003.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0