Jag är smart!

Bra att jag kan läsa då? På avin stod det att jag kan hämta paketet imorgon, så jag cyklade till macken utan att få nå jävla paket. Snacka om irriterande?! Så imorgon när Jonas kommer från jobbet ska han köra mig dit så jag får hämta ut mitt paket. Har mina aningar om att det kan vara min Iphone, men då kommer väl inte sim-kortet förrän om en månad eller nåt? Ingenting går som jag vill. Aldrig. Inte när det gäller tekniska prylar iallafall, men det kanske ni redan vet - ni som känner mig?
Har nyss haft besök här, så nu ska jag hoppa in i duschen & sedan krypa ner i Sandra & Kevins säng med hundarna. Kärleksparet är i Dalarna på besök nu i helgen, så jag är hundvakt jag :)

Kanske blir ett inlägg till innan jag somnar, men lovar inget ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0