Insplanet = bra grejer!

Jag har länge googlat på saker när jag ska jämföra saker, men nu behöver jag inte göra det längre. Igår när jag klickade runt lite på nätet, så hittade jag Insplanet. En väldigt lätthanterlig, oberoende sida som hjälper dig med dina val. Där kan du jämföra, elpriser, bredband, mobilabbonemang, försäkringar, lån, ja, det mesta. Du kan där göra jämförelser mellan olika företag och deras priser. Du får svar direkt! Dessutom har de kostnadsfri rådgivning via telefon om det är något du är förundersam över eller det är något du inte förstår. Smidigt, enkelt att ta reda på priser när du vill hitta det billigaste alternativet just för dig! Det är alltid svårt när man ska bestämma sig för något, då är det bra att få se en jämförelse - svart på vitt.
Så jag tipsar er alla studenter eller nya hyresgäster - teckna hemförsäkring idag! Det känns som en onödig utgift ibland, men tänk dig om dagen kommer då hela stället brinner ner. Vad gör du då? Du har ingenting kvar och får inte ut en krona. Inte en pryl! Då är det för sent!
Eller varför inte en bra bilförsäkring? Kolla vilka som kostar mer eller mindre. Men tänk på helheten, engångskostnader och sånt.. Det gäller att vara smart! Men det vet jag ju att ni är! Eller hur? :)

Insplanet - riktigt bra!!



Kommentarer
Postat av: nathalie

vad säger du, ska vi följa varandra i bloglovin ? :)

2010-10-18 @ 21:12:34
URL: http://nathalieolsson.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0