Gud vad jag mår bra!

Alltså, jag mår verkligen toppen idag! Har haft en jättebra dag! Jag går upp tidigt, gör en lektion, städar, moppar golven, sedan tar jag med mig Tuvalie ut på en långpromenad! Vi var ute & traskade i mer än en halvtimme runt hela kvarteret här :) Mysigt! Kylan bet mig i både lår & kinder när jag kom in, men åh vad bra jag mådde!
På eftermiddagen mös jag & Sandra ner oss i soffan & såg på några avsnitt av "De okända". Riktigt intressant faktiskt! Ingen av oss orkade göra mat idag heller, så vi beställde pizza & flötade oss ordentligt i soffan. Kändes som att det behövdes nu när det är så kallt ute, plus att jag blivit riktigt hurtig på senaste tiden & det börjar märkas också, kul! :)
Nu tänkte jag sätta mig i soffan, se ett par avsnitt av Ally McBeal & sätta in lite foton i pärmar :)

Längtar efter mamma nu! Men de kommer ju imorgon! :)

Sen att jag fyller 20 år om två dagar, det är ju helt ofattbart! Känns inte riktigt som förut då det planerades presenter, tissel & tassel överallt. Skattjaktslapparna skulle gömmas & allt smyg när frukosten på sängen skulle serveras. Men jag får nog en bra dag ändå! Man får väl börja inse nu att man börjar bli vuxen. Jag valde själv att flytta så långt hemifrån, så jag har ju inte familjen & de närmaste på hemmaplan längre. Men jag mår bra - det är det som är det viktigaste tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0