Färgar håret

Sitter här nu & har färg i håret. Det ska alldeles strax sköljas ur. Sedan ska jag krypa ner i soffan & se en film. Ledig imorgon förutom mötet på eftermiddagen. Tänkte faktiskt gå upp rätt tidigt ändå (vet iallafall att det inte kommer bli så) men försöka går ju, eller hur?
Skölja ur färgen, duscha lite, sen börja se filmen. Rasta hundarna, se klart filmen, sen sooova. Bra tisdag.
Naturkunskapsprovet blir på torsdag eller fredag btw. Var bara för mig att droppa in när jag skulle till skolan, så det blir väl på torsdag efter MIBAS-lektionen. Men neeej, vi har ju ingen sån heller. Aja, får åka till skolan ändå då :) Ta en extra vända med bussen & se hur det ser ut överallt kanske? :)

Jag just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0