Äntligen är de hemma!

Äntligen, äntligen, ÄNTLIGEN är mina sambos hemma & allt är sig likt igen! Det har varit så tyst i denna stora jävla lägenhet på 160kvm utan de där två. Men så mycket historier & prylar de har med sig hem! Jag är så glad att de unnade sig den här tiden tillsammans nu! :)
Har pratat, pratat & pratat hela kvällen. Kollat på tv & bara slöat. Ätit Kevins superdupergoda pannbiffar också. MUMS.

Nu har resenärera gott & lagt sig, men jag blir nog vaken en stund till. Ska gå igenom vad jag köpte för fint på Ikea idag.. Och förra helgen (har inte ens packat upp det).. Jisses.



Älskade, älskade sambo! Vad glad jag är att du är hemma igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0