Studiebesök

Sådärja, då har vi kommit hem från studiebesöket på Örtagården. Ett såkallat korttidsboende & fritids för utvecklingsstörda. Riktigt intressant vad fort utvecklingen går & alla dessa hjälpmedel med bilder & manicker av alla dess slag. Tidsstockar för att slippa tjat, bilder & färger för allt. Jag blev så fascinerad!

Nu har vi precis smällt i oss pannkakor. Det var Tuss enda önskemål idag, så det fick det bli! :)
Nu ska jag plugga lite matte inför lektionen ikväll. Ska se om jag kan göra ett prov också under kvällen. Om jag vågar vill säga. Haha!
Efter det blir det mat på stan med *, ska bli mysigt faktiskt!

Jag vill fan lära mig teckenspråk har jag kommit på! Någon som vet någon bra sida med video-klipp eller nåt? :)

Kommentarer
Postat av: Helena Hansson

http://www.ur.se/Teckensprakswebben/ är en bra sida där man får se rörliga bilder :) Sen finns det små tester också. Lycka till!

2010-11-15 @ 15:13:15
URL: http://www.ur.se/Teckensprakswebben/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0