Snön är här!

Fan vad glad jag blev i morse när jag vaknade! Vaknade strax före fem i morse av plogbilarna här utanför. Jag tittade ut & såg att det var vitt, vitt, vitt! Jag blev klarvaken & ville springa ner till mina sambos att vi skulle ut i snön & hoppa, men tyvärr så sov hela huset, så jag hade inte så mycket mer val än att gå & lägg mig igen.
Vaknade sedan igen vid halv tio. Gick ner & dukade fram frukostbordet & så satte sig jag, Sandra & Kevin oss ner & åt frukost med tända ljus & snöflingorna föll ner utanför fönstret. Mysfaktorn var så hög så att jag bara ville skrika!!
Efter frukosten pälsade vi på oss ordentligt & sprang ut i snön med hundarna. Släppte de lös på gården & bara kutade runt! Vilken jävla energi jag fick som kom från ingenstans! Jag blev som ett barn igen. Gjorde snöbollar & kastade åt hundarna, kutade runt i den knädjupa snön & sket fullständigt i om jag skulle bli blöt eller inte. Nu fattas bara en pulka, sen jävlar ska vi åka ner för allén här borta!

Nu sitter jag & Sandra ensamma hemma. Maten står i ugnen & vi sitter vid köksbordet & pluggar. Det finns fan inga jävla ord som kan beskriva känslan jag har i kroppen nu. Kärleken, vänskapen, boendet, skolan, allt.
Mitt liv är helt jävla perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0