Pluggar för fullt

Nu äntligen har jag kommit igång med skolarbetet! Börjar kännas lite bättre nu, men det är låång väg kvar. Vet att jag måste plocka fram lite mer självdisciplin nu, för det här ska fan bli klart! Ska unna mig en pizza efteråt som belöning till mig själv hade jag tänkt. Om jag nu hinner det innan pizzeriorna stänger. Annars får jag leta i frysen efter nåt gott.. Åååh.. Ostbakelserna (?) jag har i frysen. Grekiska sådana! Har letat & letat efter de i 5,5 år nu, ända sedan jag kom hem från Grekland, men inte förrän NU har de kommit till Sverige! Jag blev helt överlycklig!!! :)

Oh, justfan. Det är fotboll klockan åtta. Lovade Kevin att jag skulle titta med honom när Sverige möter Tyskland. Attans. Får skynda mig som fan nu då? Kanske blir klar till andra halvlek? :)

JAG ÄR GLAD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0