Nu blir jag snart förbannad

Varför ska jag alltid försöka överträffa mig själv? Pressa mig själv till det yttersta? Varför satsar jag så jävla hårt, när jag vet att jag knappt klarar av det? Dock är jag så förbannat jävla envis så att jag oftast klarar allt också, det är väl det som är det värsta! Att jag vet att jag klarar av det?!
- Att jag nu sitter & försöker korta av meningarna & har dessutom förminskat texten (vilket man inte får göra egentligen) för att jag ska få plats med mer på mina papper är ju bara helt sjukt. Att få ner det viktigaste som hände på 1800-talet på endast fyra papper, det är fan inte enkelt må jag säga!

Klockan är snart fyra & jag ska alldeles strax ge upp det här för dagen. Bara lite till..
Åker till skolan en timme innan jag börjar & finslipar & kollar igenom allt jag skrivit så det verkligen blir bra. Ska fan ha bra betyg i historia, så som jag kämpat med dessa jävla arbeten! Både Antiken, Romartiden, Medeltiden, hemtentan & nu det här! - Fan ta min lärare annars säger jag bara!

Nej, ni skiter fullständigt i det här, så jag slutar babbla.
God natt. (Eller.. Ni sover väl redan?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0