Jag mår så jävla bra!

Jag vill bara skrika, tjuta & hoppa runt som en dåre! Men då skulle jag väl åka in på pskyket eller nåt? Jag mår så förbannat jävla bra nu! Jag har sånna där underbara känslor i hela kroppen av bara välmående & lycka. Kan livet verkligen bli bättre nu? Jag tvivlar faktiskt. Men vissa saker kan ju alltid förbättras iofs. Som att jag saknar familjen i Dalarna & Yasmine också såklart! Men till jul hade jag faktiskt tänkt ta mig hem 3-4 dagar. Nyåret firas endera här i Sundsvall, i Stockholm eller kanske London? Har inte bestämt mig riktigt än. Det är mycket kvar att planera innan dess.
Jag vill bara krypa ur skinnet & blotta mitt inre, så att alla kan se! Ingenting kan stoppa mig nu!
Kom & försök så gott du kan, men jag står fast vid mitt beslut. Det är såhär jag mår bra, det är såhär jag ska leva. Punkt slut.



Pappa, Matilda, jag & mamma, den dagen jag gick ut nian.



Jag & Yasmine på studentkryssningen i våras ♥

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Jag saknar dig också <3 :)

Jag hade tänkt att jag och Sonny ska komma upp någon helg nu efter att jag har fått lön :D

2010-11-15 @ 22:25:45
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0