Filmmys med Sandra

Jag hoppade på bussen på eftermiddagen & åkte in till centrum, handlade mat & grillad kycklig som jag & Sandra tryckte i oss i soffan framför tvn. Kollade på filmen Gothika & bara myste. Pausade filmen säkert 50 gånger, så vi blev inte klara förrän nu. Nu är det lite slötid här uppe, ska byta sängkläder & sedan måla lite hade jag tänkt. Blir nog en tidig kväll ikväll, lite bokläsning & mys. Ska göra om i sovrummet lite tänkte jag också :)

Går glödlampor sönder lättare om det är kallt? För nu har två stycken gått sönder på två dagar. Och dum som jag är köpte jag bara stora lampor på Ikea. Kanske blir en sväng till Birsta imorgon då? Annars kommer jag väl famla runt i mörker innan veckan är slut :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0